2012/02/21

Diamonds Are a Girl's Best Friend

Ajattelin tänään hiukan laitella kynsiäni, vaikka en niissä mikään mestari olenkaan. Nyt kun on tuollainen lumituisku-päivä, niin ei edes ulos pääse. Hautautuisi varmaan lumeen, ennenkuin keskustaan pääsee. Tein kuitenkin ihan perukynnet (lakkaus ja ystävänpäivälahjaksi saadut timantit). Marmorointia olen kokeillut vaikka kuinka monta kertaa, mutta se vaan ei onnistu. Eikä mitkään hienot kuviotkaan. Kädet alkaa aina täristä, kun yritän jotain hienompaa.





Holografic-lakka Tarjoustalosta, taisi maksaa euron. Wild and Crazy on yllätysyllätys Seppälästä ja timantteja myydään ainakin Sokoksella, mutta itse sain ne ystävänpäivälahjaksi.

Kuvien laatukin on mitä on, koska päivänvalo tuntuu vähenevän, vaikka sen pitäisi kasvaa!! Ei ärsytä yhtään. 

Olen ajatellut jonkinlaista musahaastetta blogiini, kun muuten kirjoittelu tuntuu jäävän aika vähälle. Tai jotain muuta, joka piristäis mua. Olen ihan kuollut. Päivisin neulon, luen, dataan, syön, katon telkkari ja nukun. Tää alkaa käydä jo aika tuskaseksi.

Eilen käytiin äidin ja siskon kanssa Tikkurilan keskustassa (meiltä sinne on joku kilsa), ja sieltä mun  mukaan lähti Onlysta perus-farkut, jotka makso vaan 24.95!!! En saanut niistä mitään järkevää kuvaa, joten luovutin. Äiti osti mulle myös Max Factor False Lash Effect Fusion-ripsarin, joka voitti Cosmopolitan Beauty Awards 2012 paras alle 20€ ripsiväri. (Tai siis ei se Fusion, mutta ihan sama) Ajattelin, että sitä voisin kokeilla, kun olen muutenkin jo etsinyt uutta ripsiväriä. Ja kaiken lisäksi se oli Sokos emotionissa tarjouksessa, joten ei tarvinnut kauaa harkita!


Ja on tässä lopuksi vielä ihan pakko mainita, että Tikkurilan lähetyskirppis Patinassa tein ihan mahtavan löydön! Seppälän valkoinen neuletakki, jonka hihoissa oli ns. "rypytykset", joka makso vain 1,50€!! Olin ihan innoissani. Kesällä se tulee olemaan kovassa käytössä.

Toivottavasti tuo lumisade lakkaisi tämän päivän aikana, että pääsis ulos.



HAUSKAA LOPPUPÄIVÄÄ, JA HYVÄÄ HIIHTOLOMAA KAIKILLE, JOTKA SITÄ VIETTÄVÄT (Niinkuin minulle!)


Ei kommentteja: