2012/09/22

Kuulumisia

minä1 minä2 minä3

Moi! Nyt en olekaan vähään aikaan päässyt tekemään postauksia, koska koulu, koulu ja koulu. Tein torstaina lukusuunnitelman koeviikolle, kun alkoi näyttää siltä, että eihän tästä tule mitään. Nyt oon sitten lukenut terveystietoa ja ruotsin sanoja. Millekään muulle ei tunnu aika riittävän, mutta odotan innolla ensiviikon torstaita, jolloin pääsen ystäväni kanssa kokeilemaan Helsinki-Vantaan Starbucksin!! Oon jo pitkään odottanut, että pääsen käymään siellä ja vihdoinkin löyty sellainen päivä, että molemmille käy. Harmittaa kun ei viime kerralla lentokentällä olessa ehditty käydä tsekkaamassa ja toivon todella, että niitä saataisiin muuallekin kuin lentokentälle. Tai no toisaalta helpommin mä sinne pääsen, kun vaikka Helsingin keskustaan, mut joo. Ja äsken ylitin itseni, leivoin!! Tai no tein kermakarkkeja, joista tuli tooosi hyviä. Vaikka koostumus on enemmäkin kuin vanhaa toffeeta....
     Huomenna ollaan menossa Rossoon syömään mummin ja papan 50-vuotishäiden kunniaksi (ja äidin synttäreiden)! Ajattelin jo, että otan lihapullapastaa, jota menussa oli kuvattu klassikoksi. Parasta ollakin sitten sen arvoista. Siis klassikon.

Ei kommentteja: