2012/01/19

Don't need make up to cover up- joo niin varmaan

Ajattelin tänään iltapäivällä tehdä postauksen ihonhoidosta ja omista ihonhoitotuotteistani. Koska mulla on ollut akne, aika pahakin sellainen, niin on tullut tässä vuosien varrella käyttettyä jos jonkin moisia tuotteita. Kolme antibiootti-kuuriakin olen syönyt. Nyt on kuitenkin iho hyvässä kunnossa. Varmaan johtuu e-pillereistä, joita olen syönyt nyt jonkin aikaa. Joskus tulee yksittäisiä finnejä, mutta niitäkin harvoin.

Tänään olen myös menossa taas äidin kanssa salille. Ostettiin meille molemmille kymmenen kerran sarjakortti, joka makso muistaakseni 55€ per henkilö. Koska tänään mä pääsen koulusta jo 13.00 ja äidilläkin on aamuvuoro, niin varmaan ehditään käydä uimassakin, kun se kuuluu samaan hintaan:D

Eilen olin Suvin kanssa Mercurian avoimissa ovissa. Oikeastaan olin mukana vain henkisenä tukena, koska olen menossa lukioon.

HUOM!! Kaikki täällä vierailevat voisitte laittaa postaus-ehdotuksia kommentteihin!!

Ei kommentteja: