2012/11/15

News from me

kuva1
kuva2 kuva3
kuva4
Ihania kuvia suoraan mun kännykästä!! (Plus otsikko-ehdotukset katos mystisesti) Tänään päästiin poikkeuksellisesti jo puoli yhdeltä, joten lähdin Picnicin tekemään läksyjä (ja syömään!!) Ihanan rauhallista oli vielä tuohon aikaan ja sainkin keskittyä kunnolla korkeamman asteen epäyhtälöihin (?!) Ainakin toistaiseski pitkä matikka sujuu hyvin ja ton laskimen oston jälkeen onkin vähän paha enää vaihtaa lyhyeen. Sen verran kallis vempain. Picnicistä suuntasin sitten kirppis-kierrokselle ja SPR:n Kontista löysin pari kirjaa hintaan 5e. Tosi mukava päivä tänään. Sain kerrankin vähän rentoutua eikä tarvinnut juosta heti kotiin tekemään läksyjä. Ensi viikolla alkaa koeviikko, joten silloin onkin vähän kiireisempää. Ja aikahan tunnetusti menee nopeammin kun odottaa jotain, nimittäin Tallinnaan 7.12!!

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Dan brownin kirjat on hyviä, mulla on toi enkelit ja demonit, da vincin ja pradan oon nähny leffoina, molemmat hyviä -hyvät löydöt siis teit :) Oot nätti ja blogis vaikuttaa kivalta.
Pitkä matikka vaikuttaa kauheelta, ainakin sen perusteella mitä veljen kirjoja oon selannu... :D

http://blueskyline-hanna.blogspot.fi/

Johanna kirjoitti...

Kiitos:D Itse en oo vielä ehtinyt lukea noita kirjoja. Jos sitten vaikka koeviikon jälkeen....

Henna kirjoitti...

♥ Kiva blogi sulla, liityin lukijaks :)!
Liity mulle kans jos pidät mun blogista. Arvonta myös käynnissä, vielä ehtii osallistua! :) Hyvää joulua!

www.hennanblogii.blogspot.com ♥